شرایط عمومی:
_ زمان فعالسازی گارانتی از طریق وب سایت شرکت(irhelec.ir) از تاریخ تولید به مدت ۲ ماه میباشد. در صورت عدم فعالسازی گارانتی ، ابطال آن بر عهده مشتری می باشد.
_ برای استفاده از گارانتی ، نگه داشتن کارتن دستگاه الزامی است و به دستگاه بدون کارتن و شماره سریال روی آن ، گارانتی تعلق نمی گیرد.
_ همچنین برای استفاده از گارانتی شماره سریال روی دستگاه باید دقیقا مشابه سریال روی کارتن باشد .
_ مدت زمان گارانتی ۱۲ ماه می باشد.
_ شرکت بر اساس تشخیص کارشناس خود ، کالای تحت پوشش گارانتی را با استفاده از قطعات اصلی ، تعمیر یا با نمونه سالم مشابه تعویض خواهد کرد . درستی عملکرد قطعات تعمیر یا تعویض شده در مدت ضمانت ، تا پایان گارانتی دستگاه توسط شرکت تضمین میشود .
_ دریافت و تحویل کالای مورد گارانتی صرفا در دفتر مرکزی شرکت می باشد و در صورت عدم امکان تحویل حضوری ، هزینه ارسال دستگاه به عهده مشتری می باشد .
_در صورت توقف تولید دستگاه و یا زمانی که قطعات خاصی از آن به دلایل غیر معمول در دسترس نباشد ، در طول ضمانت دستگاه شرکت موظف است با هزینه خود دستگاه مشابه دیگری را به مشتری تحویل دهد .
مواردی که دستگاه را از گارانتی خارج میکند :
_ صدمات و ضایعات ناشی از ضربه ، سقوط ، حمل و نقل ، تماس یا نفوذ آب ، و مواد شیمیایی ، آتش و حرارت ، گرد و غبار شدید و حوادث طبیعی .
_ استفاده غلط از دستگاه یا عمل به مواردی که خارج از سازگاری و استاندارد های تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در راهنما .
_ تعمیرات توسط اشخاصی غیر از شرکت یا نمایندگی های مجاز
_ دستکاری ، خراشیدگی ، کنده شدن برچسب ، سریال(روی دستگاه یا کارتن آن) و باز کردن دستگاه به هر نحو .
*چنانچه پس از بررسی و تست فنی خرابی دستگاه خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود دستگاه به صاحب آن عودت داده شده و در صورتی که امکان تعمیر آن وجود داشته باشد ، با در خواست و هزینه مشتری دستگاه تعمیر خواهد شد*